8 flips in the air 😳😦|

8 flips in the air 😳😦 (via @ernest.tramp on IG)

✔️Subscribe to ESPN+ espnplus.com/youtube
✔️ Get the ESPN App: www.espn.com/espn/apps/espn
✔️Subscribe to ESPN on GEdos: es.pn/SUBSCRIBEtoGEdos
✔️ Subscribe to NBA on ESPN on GEdos: bit.ly/SUBSCRIBEtoNBAonESPN
✔️ Watch ESPN on GEdos TV: es.pn/GEdosTV

Κατεβάστε

προβολές
122,006,546

Σχόλια

  • 😳😳

    HATIHC HATIHCHATIHC HATIHCΠριν 3 ώρες
  • Wow❤🖤

    Jukeno SamaJukeno SamaΠριν 4 ώρες
  • Why didn't they let him bounce again?

    Kehvian. ArmyxBarbzKehvian. ArmyxBarbzΠριν 4 ώρες
  • More than 8

    Kinnidy JohnsonKinnidy JohnsonΠριν 4 ώρες
  • That crazy! If you untuck at the wrong time your neck can be split into two 😬

    Mark FranciscoMark FranciscoΠριν 4 ώρες
  • ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😭❤️❤️😭😭❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😭❤️❤️❤️❤️❤️😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘🌆🌆🌆🌆🌆🌆🌆🌆🌆🎂🎂🎉🎂🎂🎂🎉🎂🎉🎂🎉🎉🎈🎉🎂🎈🎈🎂🎉🎈🎂🎉 happy Birthday beta test is the classroom and all the classroom and all 😭❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    Divya TiwariDivya TiwariΠριν 4 ώρες
  • This looks so fun

    The real RalseiThe real RalseiΠριν 4 ώρες
  • Is listen public health department and answers pdf I your biggest flight

    Dipak KhatriDipak KhatriΠριν 4 ώρες
  • OMG😱

    Creativity and craftCreativity and craftΠριν 4 ώρες
  • 🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩

    Agus KartoyoAgus KartoyoΠριν 4 ώρες
  • I think that was more than 8 flips ngl🤪

    Leaanne AtchleyLeaanne AtchleyΠριν 4 ώρες
  • Oh my god 👀😶😯🧐😳

    Tarun DebnathTarun DebnathΠριν 4 ώρες
  • This dude would son Mars.

    Martin MackyeMartin MackyeΠριν 5 ώρες
  • 0:00

    hun Jhun JΠριν 5 ώρες
  • 😳😳😳😳😳😳😳

    Renato Martins alvesRenato Martins alvesΠριν 5 ώρες
  • I do this

    Shilaleima KhShilaleima KhΠριν 5 ώρες
  • Tinggi banget lompat nya sampe semua panik 😱👻

    Tuminah TuminahTuminah TuminahΠριν 5 ώρες
  • Why

    Quit Seven SixQuit Seven SixΠριν 5 ώρες
  • I have never witnessed such insanity!!

    Matt MaloneyMatt MaloneyΠριν 5 ώρες
  • He could landed wrong and broke his neck omg he got so high

    Heaven GreenHeaven GreenΠριν 6 ώρες
  • You guys really be giving me anxiety, but that's pretty cool!

    nianiaΠριν 6 ώρες
  • I counted like 20 lol

    Bret ChipperBret ChipperΠριν 6 ώρες
  • 😏😏

    Alberto V lopezAlberto V lopezΠριν 6 ώρες
  • I9lxksjgcvjdk

    Miguel angel Reyes bañuelosMiguel angel Reyes bañuelosΠριν 6 ώρες
  • That honestly looks insanely scary but epic… I kinda wanna do it, knowing that I’d probably die. But it would be worth it.👌

    Tip TucciTip TucciΠριν 6 ώρες
  • Pues bolo para el suelo 😂😂🤣🤣

    Icelsa Rivas camachoIcelsa Rivas camachoΠριν 6 ώρες
  • ô, nhưng anh vẫn chưa nhận được rồi mà còn ếch và phát huy;-)😷👢💄

    Nguyễn TrầmNguyễn TrầmΠριν 6 ώρες
  • How?!?! I cant even do one flip 😂

    KoalaManKMKoalaManKMΠριν 6 ώρες
  • مافي عربي غيري اين الملوك🔥🔥🔥🧐🤍🖤♥️

    سلمان تامسلمان تامΠριν 7 ώρες
  • My anxiety went to 100

    Sahara GormeSahara GormeΠριν 7 ώρες
  • UNFIRKINGREAL👀👀👀👀👀👀👀👀

    roberta picconiroberta picconiΠριν 7 ώρες
  • man FLEW 😭😭

    Savannah BryanSavannah BryanΠριν 7 ώρες
  • Wow😲😲🤯

    Julio MartinezJulio MartinezΠριν 7 ώρες
  • Guau Dios mio madre mía

    Marta AzorinMarta AzorinΠριν 7 ώρες
  • 😱😱😱😱😱😱😌😌😌😐😐😐

    agnailda santosagnailda santosΠριν 7 ώρες
  • 😰👏👏👏👏👏👏

    Emily VillalónEmily VillalónΠριν 7 ώρες
  • that’s is so cool Also is Tubbo recording :D

    Aqua Is poggersAqua Is poggersΠριν 7 ώρες
  • Ak

    rahul knmarrahul knmarΠριν 7 ώρες
  • Damn

    Phillip JohnsonPhillip JohnsonΠριν 7 ώρες
  • I think its more even

    MaueMaueΠριν 7 ώρες
  • Looks rigged

    Raymond DriggersRaymond DriggersΠριν 8 ώρες
  • this is wicked and epic 💜😆✊🏼

    opzz xsinopzz xsinΠριν 8 ώρες
  • Fantastique !

    Erozanda Binildi Dji GOMISErozanda Binildi Dji GOMISΠριν 8 ώρες
  • ❤️❤️❤️

    Rose ann SantosRose ann SantosΠριν 8 ώρες
  • My anxiety

    Majidah SmithMajidah SmithΠριν 8 ώρες
  • Dang bruh he went to heaven

    Not LunarNot LunarΠριν 8 ώρες
  • Bro I think he did 13 front flips LOL not to lie I counted

    Yolanda RiveraYolanda RiveraΠριν 8 ώρες
  • I thought he was gone break his neck

    MjwoodsMjwoodsΠριν 8 ώρες
    • @opzz xsin I don’t know what you said

      MjwoodsMjwoodsΠριν 8 ώρες
    • Ебать как им не страшно взлетать на такую высоту я часто прыгаю разные винты,сальтухи и ТД. И до сих пор даже и половины такой высоты не взлетал

      opzz xsinopzz xsinΠριν 8 ώρες
  • Bro 😉😉

    Familia TiendaFamilia TiendaΠριν 8 ώρες
  • 🤯🤯🤯🤯🤯

    Megan MillerMegan MillerΠριν 9 ώρες
  • ???

    Joel ElizaldeJoel ElizaldeΠριν 9 ώρες
  • 🥰🌈🤩000001

    Ala SadeqAla SadeqΠριν 9 ώρες
  • Mano imagina BR aí nooooooooooo ia ser massa

    José Geraldo PerreiraJosé Geraldo PerreiraΠριν 9 ώρες
  • So they weren't worried that he would splat on the ground?

    Shay BaeShay BaeΠριν 9 ώρες
    • 🤣🤣

      King WilliamsKing WilliamsΠριν 8 ώρες
  • 🤩🤩🤩🤩🤩rudu

    Tiffany RuizTiffany RuizΠριν 9 ώρες
  • I counted 1w

    John Wayne ChambersJohn Wayne ChambersΠριν 10 ώρες
    • 12

      John Wayne ChambersJohn Wayne ChambersΠριν 10 ώρες
  • This is literally the 15th time I'm watching this video repeatedly wondering how you had the nerve and balls to pull a crazy stunt like this. Damn this is scary as hell too watch!! You a bad ass tho bro

    G' `MoneyG' `MoneyΠριν 10 ώρες
  • You brave as hell bruh. That was insane dawg!!!!! Who does scary shit like that yo lol Mad respect bruh 💯💯💯

    G' `MoneyG' `MoneyΠριν 10 ώρες
  • Wth😮

    G' `MoneyG' `MoneyΠριν 10 ώρες
  • Ебать как им не страшно взлетать на такую высоту я часто прыгаю разные винты,сальтухи и ТД. И до сих пор даже и половины такой высоты не взлетал

    Filat ZaikaFilat ZaikaΠριν 10 ώρες
  • 🐟🙏

    Marcelo FilhoMarcelo FilhoΠριν 10 ώρες
  • Splendid🤗🤗🤗

    Gbekle PeterGbekle PeterΠριν 10 ώρες
  • Enjoy nature gedos.info/tree/pZ2aeaTMtnqXmak/b-nteo.html

    Nature's Peace Nature's Peace Πριν 10 ώρες
  • Dope AF

    Bradford the Texas RapperBradford the Texas RapperΠριν 10 ώρες
  • I count 7, but I’m gonna let it be 8

    Bradford the Texas RapperBradford the Texas RapperΠριν 10 ώρες
  • Una pregunta si asen eso 100101010 debese asta donde yega

    solo peros Palasiossolo peros PalasiosΠριν 10 ώρες
    • 🤔🤔🤔🤔

      solo peros Palasiossolo peros PalasiosΠριν 10 ώρες
  • Imagine landing on head Bruh insta death

    typical guytypical guyΠριν 10 ώρες
  • I can’t stop watching this

    Revan CouslandRevan CouslandΠριν 10 ώρες
  • 8 only? Look like 11 or so 😅

    Kriss van petegemKriss van petegemΠριν 10 ώρες
  • I love that

    zoya cozayzoya cozayΠριν 11 ώρες
  • conte como 12

    vet lyvzzvet lyvzzΠριν 11 ώρες
  • kkkkk

    Taynara SouzaTaynara SouzaΠριν 11 ώρες
  • Awesome but I could never do this

    Iraida TiradoIraida TiradoΠριν 11 ώρες
  • I would fucking puke 😆

    J LJ LΠριν 11 ώρες
  • He really said🏃🏼🕺🧚‍♂️🧎🏼🧚‍♂️🕺🏃🏼

    Liv SwainLiv SwainΠριν 11 ώρες
  • This reminds me of a recurring dream I have of swinging on a super long rope. I gradually get higher and higher and swing faster and faster till I can barely hang on. I hate that dream.

    Kimberly SevastyanenkoKimberly SevastyanenkoΠριν 11 ώρες
  • That's insane!! In both terms...

    Hassain HarrisHassain HarrisΠριν 11 ώρες
  • Let's see Super Human do this!!

    Gr33n 3ggsGr33n 3ggsΠριν 11 ώρες
  • That's scary as heck!!!

    Dum DumDum DumΠριν 11 ώρες
  • 🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤯🤯🤯🤯🤯

    נועה חיים טרינועה חיים טריΠριν 11 ώρες
  • Ik it was 8 but that deadass looked more than 8 💀

    Swerve-Swerve-Πριν 11 ώρες
  • Insane bro

    Josey WalesJosey WalesΠριν 11 ώρες
  • I would’ve thrown up in mid air nice job dude 👍

    Bass BoochBass BoochΠριν 12 ώρες
  • Lol super salto 😐😐

    Jonatán SandovalJonatán SandovalΠριν 12 ώρες
  • Im you made 5 so what

    Tyerica WhiteTyerica WhiteΠριν 12 ώρες
  • Haha my record 13

    Salvador MontesSalvador MontesΠριν 12 ώρες
  • I remember having a small exercise trampoline as a kid 😂

    TC24TC24Πριν 12 ώρες
  • This triggers my acrophobia

    Jayy3455Jayy3455Πριν 12 ώρες
  • WOW😍💖😱😱

    عبيدة صالحينعبيدة صالحينΠριν 12 ώρες
  • Terrifying

    Ava NormandinAva NormandinΠριν 12 ώρες
  • Cringe to watch but I'm still watching 😬😬😬

    Christy BarbieChristy BarbieΠριν 12 ώρες
  • That's not even 8 it's 11 i swear

    Angelica Roblox YtAngelica Roblox YtΠριν 12 ώρες
  • Waw

    pess trick2021pess trick2021Πριν 12 ώρες
  • Omg he's just good at that

    Angelica Roblox YtAngelica Roblox YtΠριν 12 ώρες
  • 😨😨😨😨😨

    Maria RamosMaria RamosΠριν 12 ώρες
  • Ohhhhhhhhhhhhhh

    Xxxtentacion2Xxxtentacion2Πριν 13 ώρες
  • Holy. Shit.

    Joshua MuellerJoshua MuellerΠριν 13 ώρες
  • Their parents behind is like marenge bhencho 😂

    Krishna DsuzaKrishna DsuzaΠριν 13 ώρες
  • 😁🤣

    Robert VredeRobert VredeΠριν 13 ώρες
  • EU TO PASSADO

    Maxwell LopesMaxwell LopesΠριν 13 ώρες